Puhastustehnoloogia

Automootori töötamise käigus põleb umbes 80% sissetulevat kütust. Jääkkütus oksüdeerub, sadestudes kõikidel süsteemi pindadel. Kõrge temperatuuri mõjul kolloid koksistub, tekkides mootori probleeme.

Vesiniku lisamisel meie seadmete abil mootori õhukütuse segule, me loome pürolüütilise põletumise silindrites, mis toob kaasa süsinikujääkide kõrvaldamise. Temperatuuri suurendamisel heitgaasi väljalaskesüsteemis aurustub tagi ja väljub koos heitgaasidega.

Seega süsiniku kate (tahmast, keemisvahust ja setetest) turbokompressorites, mootoriklappides, kolvirõngastes, retsirkulatsiooni klappides, DPF või FAP filtrites, katalüüsneutralisaatorites ja kogu väljalaskesüsteemis eemaldatakse jäädavalt mootori põhielementidest, et teie auto “hingaks” ja töötaks nagu uus!

Puhastuse vajaduse signaaliks on:

  • Ebaühtlane mootori töö
  • Suurenenud kütusekulu
  • CO-CH heitmete taseme ületamine
  • Kõrvaliste helide esinemine töötamisel tühikäigu pöörlemisel

Regulaarne sisemise tagi eemaldamine- parim viis säästa kütusesüsteemi ja mootori kapitaalremonti pealt, ja ka oluliselt vähendada kütusekulu.

Automootori vesinikpuhastust on soovitatav viia läbi peale esimest 30 tuhande kilomeetri läbisõitu ja siis iga 20 tuhat kilomeetri tagant. Antud protseduur teostatakse unikaalsete seadmete abil PEM-tehnoloogia järgi. Prootonjuhtmembraani elektrolüüsi paigaldamine toodab HHO gaasi meie tootmisel spetsiaalselt ettevalmistatud veest, pumpades selle mootori õhu kogurisse. Kasutatav gaas on täiesti ohutu masina ja operaatori jaoks, kes teostab protseduuri.

  • Väljalase toksilisuse vähenemine
  • Mootori töö joondumine ja vibratsioonide vähenemine
  • Kompressiooni normaliseerimine silindrites
  • Säästlikum kütuse tarbimine
  • Võimsuse ja üldise mootori ressurssi suurendamine
  • Süüteküünalde täielik puhastamine

Kas teil on veel küsimusi? Allpool leiate rohkem artikleid puhastustehnoloogia kohta:

Parem on proovida kord kui kuulda sada kordaBRONEERIDA

© Copyright 2018 / HHO.EE