Puhastusprotsess

Me kasutame ainulaadset seadet, mis toodab HHO gaasi

HHO gaasiga mootori puhastamise korral ei ole vaja lahti võtta jõuagregaati, kasutada reaktiive ega kemikaale. Puhastusprotseduur viiakse läbi unikaalsete seadete abil. Prooton-membraan elektrolüüsi paigaldamine toodab HHO gaasi meie tootmisel spetsiaalselt ettevalmistatud veest. Järgmisena siirdub saadud gaas vajalikus mahus, sõltuvalt mootori töörežiimist koos sisalduva õhuga mootorisse. Mootori töö käigus teatud aja jooksul tühikäigu pöörlemisel saabunud gaas soodustab loomuliku tagi koordumist kõikides agregaatides ja võimaldab ohutult põletada ladestumistel, mis viskuvad välja peene tolmu kujul.

Mootori puhastamistehnoloogia rakendatud vesinikuga on kiirem, kättesaadavam, ökonoomsem, turvalisem ja on palju efektiivsem kui traditsiooniline sisepõlemismootori lahtivõtmine ja käsitsi puhtakspesemine koos kahjulikke keemiliste ainete või mehaaniliste puhastusvahenditega. Peale mootori puhastuse teostamist HHO gaasiga pehmenenud ja põlemata vaiguosakesed ja süsinikladestused hakkavad välja tulema väljalaskesüsteemist 500 kilomeetri läbisõidu jooksul. Peale mootori puhastamist vesinikuga ei ole vajalik õli, kütusefiltrite ega süüteküünalde vahetus. Auto on valmis kasutamiseks kohe pärast protseduuri.

Puhastuvad:

  • Kolv, kolvirõngad
  • Klapi sisenemis- ja väljalasked
  • Pihustid
  • Süüteküünlad
  • EGR klapp
  • Turbokompressorid
  • Katalüsaatorid, tahmafiltrid
  • Gaasihoobade poldid
  • Väljalaskekollektorid
  • Lambdasondid ja muud osad

Selle tulemusena:

  • Mootori pikem tööiga
  • Kütuse- ja õlikulu vähendamine
  • Püsiv mootori töö ja müra vähendamine
  • Kompressiooni suurenemine
  • Kahjulike heidete vähendamine atmosfääri
  • Dünaamiline kiirendus
  • Heitgaasitorust tahma vähendamine

HHO-gaas automootori puhastamise jaoks toimib kiiresti, kogu protsess võtab aega kuni 60 minuti.

Taasta oma mootori endine võimBRONEERIDA

Pidevad küsimused

  • KUIDAS TOIMUB MOOTORI PUHASTUSPROTSESS?

    Meie seade genereerib HHO gaasi, mis elektroonilise juhtimissüsteemi kontrolli all doseeritult siirdub teie mootori sisselaskekollektorisse, mis töötab tühikäigu pööretel. Selle arvel sisemised tagid pehmuvad ja põlevad täielikult koos kütusega, seejärel viskuvad väljalasketorusse peene tahmatolmu kujul. Selle tulemusel kompressioon paraneb, kütuse- ja õlikulu väheneb.

  • MILLISED AUTOSÜSTEEMID PUHASTUVAD?

    Puhastub mootori põlemiskamber — kolvid ja rõngad, klapp ja pöörisklapid, süüteküünla elektroodide ja pulverisaatori pihustid. Lisaks sellele puhastuvad: turbiin, ERG klapp, tahmafilter, katalüsaator, lambdasond, väljalaskekollektor. Teisisõnu — puhastuvad põhimõtteliselt kõik auto olulisemad elemendid, millest sõltub selle jõudlus.

  • MILLE TULEMUSENA TOIMUB MOOTORI PUHASTUS?

    Sisepõlemismootori (SPM) normaalses töörežiimis – põleb umbes 70-80% kütust, mis saabub põlemiskambrisse. Põletamata kütus põleb lõpuni pööratava takti abil, osaliselt ladestub tagidena, osaliselt heitub väljalaskekollektorisse ja põleb katalüsaatoril. HHO gaasi siirdumise abil me suurendame põlemisprotsessi kuni 100%-lise kütuse põlemisele. Asfaltõli kolloid, mis on kogunenud ringide ümber, koordub ja põleb täielikult koos kütusega.

  • KUI KAUA KESTAB PROTSEDUUR?

    Auto puhastamine kestab 40 – 60 minutit. Mototehnika puhastusprotsess võtab 20 minutit.

  • KAS PUHASTUS SAAB MÕJUDA AUTOLE NEGATIIVSELT?

    Ei ole fikseeritud HHO gaasi ühtegi negatiivse mõju juhtumit auto tööle. Vesinik aitab põletada süsinikujääke ja kütust, see on mootorile kasus. Veelgi enam- HHO puhastamist gaasiga kasutati esmakordselt teise maailmasõja ajal lennundusettevõtetes, et:

    – pikendada mootorite kasutusiga

    – välistada mootoriosade puhastusel kokkupuude keemiliste reagentidega.

    Turbiinis ja katalüsaatoris toimub ka lõplik puhastus, ka sinna ulatub gaasi osa ja toimub põlemisprotsess. Ja mikroskoopiline tahmatolm kaob koos väljalasketega.

  • MILLISED ON MUUTUSED PEALE MOOTORI PUHASTUST?

    See, mida saab tunda: suureneb dünaamilisus, joondub mootori töö, vähenevad vibratsioonid ja müra tase. Puhastamise käigus võib näha tahma väljalaskeid. Kütuse- ja õlikulu väheneb. Teadushimuliste peadele (seda, mida saab järele katsuda ilma aistinguta)- see on CO-CH näitajate taseme langus. Ja see juba ütleb palju, nimelt seda, et mootor on sees puhas.

  • KUI TIHTI TULEB TEHA PUHASTUSPROTSEDUURI?

    Esimest puhastust on soovitatav teha juba peale 30 000 km ja seejärel iga teise õlivahetuse korral (olenevalt mootori ekspluatatsiooni tingimustest). See on maailma autotootjate brändide järeldus.

  • KAS ON MOOTORIÕLI VAHETUS PEALE PUHASTUST VAJALIK?

    Õli peab olema puhas – see on mootorite töönorm, kuid see ei ole seotud puhastamisega HHO gaasiga, kuna me puhastame põlemissüsteemi mootoris.

© Copyright 2018 / HHO.EE