Tagi mootoris

Mootori töötamine mittekvaliteetsel kütusel või õlil kaasneb põlemiskambris suurenenud süsinikjääkide moodustumisega.

Tagi moodustamise põhjused

 

Bensiinis lubatakse faktiliste vaikude sisaldumine mitte rohkem kui 0,1 g/l. Keskmise kütusekulu puhul 10 l/100 km on autol läbisõiduga 30 000 km faktiliste vaikude kogus saadud bensiiniga on 300 grammi. Kõrge temperatuuri korral vaikmoodustised ladestuvad ja muutuvad tagiks. Vaigu sadestused halvendavad bensiini varustamist mootori silindritesse ja rikuvad selle täielikult, muutudes tagiks, viivad klappide pidurdamisele, töösegu isesüttimisele, detonatsiooni tööle ja muude häirete juurde.

Tagi tagajärjed:

  • Põlemiskambri mahu vähendamine
  • Detonatsioon
  • Mootori võimsuse vähendamine
  • Kütusekulu suurenemine
  • Mootoriõli kõrgendatud tarbimine
  • Kütuse süsteemi põhisõlmede ja sisepõlemismootori kulumine

Sisemise tagi korrapärane eemaldamine- on parim viis säästa mootori kütuse süsteemi ja kapitaalremonti pealt, samuti oluliselt vähendada kütusekulu.

Puhastada mootor tagist kohe praeguBRONEERIDA

© Copyright 2018 / HHO.EE