Ära oota mootori kapitaalremondini, broneeri aeg juba täna!

Mida me pakume?

Mootori puhastamine ilma demonteerimiseta 40 minutiga.

Eemaldab tagi

Puhastusega eemaldatakse kõige olulisematest mootori osadest ja väljalaskesüsteemi elementidest tagi, taastatakse auto võimsus peaaegu uue auto seisundini.

Suurendab keskkonnasõbralikkust

Mootori puhastamine HHO gaasiga vähendab oluliselt kahjulikke heitgaase.

Vähendab kütusekulu

Saastunud mootor ei võimalda saavutada oma esialgseid tunnuseid, mis suurendab kütusekulu ja võimsuse kadu!

Pikk tööiga

Regulaarne mootori puhastamine HHO gaasiga pikendab teie auto tööiga.

Ennetab väljavahetamist

Ennetab EGR klappide, FAP tahmafiltrite, kollektorklappide, küünalde, kolvirõngaste ja teiste kallite hindadega autoosade väljavahetamist.

Kiiresti, kvaliteetselt ja efektiivselt

Kogu protseduur on väga lihtne, puhastus kestab kuni 40 minutit ja ei nõua mootori demonteerimist.

EELISED

Meie puhastusprotsess ei kahjustada Teie automootorit! Me ei kasuta mingeid keemilisi komponente peale vesiniku.

Peale puhastust märkavad meie kliendid:

  • Võimsuse suurenemine
  • Dünaamika paranemine
  • Kütuse- ja õlikulu vähenemine
  • Kiire ja stabiilne käivitamine
  • Vaiksem mootori töötamine
  • Musta suitsu ja kahjulike väljaheitegaaside vähenemine

Puhastustehnoloogia

HHO gaasi lisamisega meie seadmete abil mootori õhukütuse segule, me saame pürolüütilise põlemisprotsessi silindrites, mille tulemusena süsinikdioksiidi jäägid eemalduvad

NEED JUBA LÄBISID PUHASTUSE!TÄPSEMALT

Korduma kippuvad küsimused

  • KUIDAS TOIMUB MOOTORI PUHASTUSPROTSESS?

    Meie seade genereerib HHO gaasi, mis elektroonilise juhtimissüsteemi kontrolli all doseeritult siirdub teie mootori sisselaskekollektorisse, mis töötab tühikäigu pööretel. Selle arvel sisemised tagid pehmuvad ja põlevad täielikult koos kütusega, seejärel viskuvad väljalasketorusse peene tahmatolmu kujul. Selle tulemusel kompressioon paraneb, kütuse- ja õlikulu väheneb.

  • MILLISED AUTOSÜSTEEMID PUHASTUVAD?

    Puhastub mootori põlemiskamber — kolvid ja rõngad, klapp ja pöörisklapid, süüteküünla elektroodide ja pulverisaatori pihustid. Lisaks sellele puhastuvad: turbiin, ERG klapp, tahmafilter, katalüsaator, lambdasond, väljalaskekollektor. Teisisõnu — puhastuvad põhimõtteliselt kõik auto olulisemad elemendid, millest sõltub selle jõudlus.

  • MILLE TULEMUSENA TOIMUB MOOTORI PUHASTUS?

    Sisepõlemismootori (SPM) normaalses töörežiimis – põleb umbes 70-80% kütust, mis saabub põlemiskambrisse. Põletamata kütus põleb lõpuni pööratava takti abil, osaliselt ladestub tagidena, osaliselt heitub väljalaskekollektorisse ja põleb katalüsaatoril. HHO gaasi siirdumise abil me suurendame põlemisprotsessi kuni 100%-lise kütuse põlemisele. Asfaltõli kolloid, mis on kogunenud ringide ümber, koordub ja põleb täielikult koos kütusega.

  • KUI KAUA KESTAB PROTSEDUUR?

    Auto puhastamine kestab 40 – 60 minutit. Mototehnika puhastusprotsess võtab 20 minutit.

  • KAS PUHASTUS SAAB MÕJUDA AUTOLE NEGATIIVSELT?

    Ei ole fikseeritud HHO gaasi ühtegi negatiivse mõju juhtumit auto tööle. Vesinik aitab põletada süsinikujääke ja kütust, see on mootorile kasus. Veelgi enam- HHO puhastamist gaasiga kasutati esmakordselt teise maailmasõja ajal lennundusettevõtetes, et:

    – pikendada mootorite kasutusiga

    – välistada mootoriosade puhastusel kokkupuude keemiliste reagentidega.

    Turbiinis ja katalüsaatoris toimub ka lõplik puhastus, ka sinna ulatub gaasi osa ja toimub põlemisprotsess. Ja mikroskoopiline tahmatolm kaob koos väljalasketega.

  • MILLISED ON MUUTUSED PEALE MOOTORI PUHASTUST?

    See, mida saab tunda: suureneb dünaamilisus, joondub mootori töö, vähenevad vibratsioonid ja müra tase. Puhastamise käigus võib näha tahma väljalaskeid. Kütuse- ja õlikulu väheneb. Teadushimuliste peadele (seda, mida saab järele katsuda ilma aistinguta)- see on CO-CH näitajate taseme langus. Ja see juba ütleb palju, nimelt seda, et mootor on sees puhas.

  • KUI TIHTI TULEB TEHA PUHASTUSPROTSEDUURI?

    Esimest puhastust on soovitatav teha juba peale 30 000 km ja seejärel iga teise õlivahetuse korral (olenevalt mootori ekspluatatsiooni tingimustest). See on maailma autotootjate brändide järeldus.

  • KAS ON MOOTORIÕLI VAHETUS PEALE PUHASTUST VAJALIK?

    Õli peab olema puhas – see on mootorite töönorm, kuid see ei ole seotud puhastamisega HHO gaasiga, kuna me puhastame põlemissüsteemi mootoris.

© Copyright 2018 / HHO.EE